niedziela, 6 kwietnia 2014

Tydzień 8 dzień 50/105 regeneracja

Będzie przerwa od Freeletics na najbliższy tydzień. Niestety, kaszel, ból gardła i osłabienie zbyt mocno przeszkadza mi w 100% zaangażowaniu w ćwiczenia. Pierwszy raz odpuściłem bieganie i któryś raz odpuściłem basen... tak być nie może.
Szkoda, że będę musiał przerwać 15 tygodniowy trening, ale może to i lepiej, regeneracja w takim stanie wyjdzie tylko na lepsze.
W przyszłym tygodniu czeka mnie 5 dni po za domem, mam dwa wyjazdy służbowe, z czego jeden z nich jest zagranicę, gdzie nawet nie mam pojęcia o tym czy będzie możliwość ćwiczenia.

Plan na 8 tydzień zapowiada się nastepująco:





















Moim celem po powrocie jest zrobić PB w każdym z zestawów ;)

3 komentarze:

  1. Jak korzystasz z aplikacji na smartphona Freeletics PRO to dodali aktualizacje gdzie jest już dostępny trener:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za informacje Krzychu ;)

    OdpowiedzUsuń