niedziela, 18 maja 2014

Tydzień 12 dzień 85/105 aktualizacja po ponad miesięcznej ciszy

no proszę, kogo ja widzę ;-)

Czyż nie tak powinno się myśleć o kimś kto nagle znika bez słowa? Może i tak, ale wy dobrze wiecie gdzie mnie szukać :)

Jak pisałem wcześniej na początku kwietnia ze zdrowiem było na bakier, do tego jeszcze wyjazdy... był tydzień przerwy i na tym się kończy brak ćwiczeń.

Oczywiście powróciłem kontynuując pierwsze 15 tygodni z Freeletics.

Obecnie ukończyłem 12 tydzień, a w tej przerwie od pisania nazbierało się kilka sukcesów np:
Afrodyta którą kiedyś robiłem ponad 50 minut, ostatnio zrobiłem w 24:06 z gwiazdka oczywiście. Hades, kolejny sukces. Do tej pory robiłem modyfikowane pullupy więc nie było gwiazdek. Teraz Hades wchodzi w pełni z gwiazdką w mniej niż 30 minut ;)
Kentauros jest mega ciężki, ale go lubię - 3 sesję Kentaurosa robiłem na majówce w Parku w Zakopanem o 7:00 rano :D

Nie odpuszczam też biegania i pływania, co widać na Endomondo, prawda Mateusz ;) ?

Są duże zmiany na plus. zarówno w wydolności i sile jak i wyglądzie.

Nie ma co się więcej rozpisywać, podsumowanie zrobimy na koniec 15 tygodnia, na razie jestem bardzo zadowolony.

poniżej wyniki z ostatnich tygodni:

Tydzień 8





















Tydzień 9




















Tydzień 10




















 Tydzień 11





















Tydzień 12




















Prognoza na tydzień 13




















a na deser filmik z niepełnej Afrodyty - niestety zbyt mało miejsca na karcie pamięci

https://www.youtube.com/watch?v=dweNp0N72kc

2 komentarze:

  1. No proszę, jak miło !!! Naprawdę super. Ja po cichu myślałem, że sobie odpuściłeś, tak jak wiele osób, które zaczynają pisać bloga, snuć wielkie plany i nagle bez słowa pożegnania - cisza. Ależ mnie zaskoczyłeś pozytywnie :) Super. Powodzenia w dalszych zmaganiach :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe, jestem jestem, i działam intensywnie. Mam nadzieje ze uda się zachować regularność w pisaniu już do końca treningu :)

    OdpowiedzUsuń