czwartek, 3 kwietnia 2014

Tydzień 7 dzień 47/105 rekord wagowy

Od rana towarzyszy mi niemiłosierny ból głowy... do tego jedno z oczu jest przekrwione. Czuję jakbym w głowie miał podniesione ciśnienie. Może to wina "zakitowanego" nosa? nie wiem. Pozytywną natomiast stroną tego dnia, jest nowy rekord wagowy - dotarłem do 80,0kg :) Oj dawno takiej liczby nie widziałem. Ważyłem się chyba z 10 razy, w nadziei że zobaczę "7" z przodu ;) Powód do dumy jest jak najbardziej - od początku stycznia -8,5kg :D Przy wzroście 180cm wg BMI waga jest już prawidłowa ;) Żegnaj nadwago!

Wieczorem 2 HellDay...

-----------------------------------

Wieczorem nie najlepiej się czułem i padłem około 19:00. Hellday 2 przeniesiony na następny dzień

4 komentarze:

  1. Jeżeli masz zakrwione oczy to może to być zapalenie spojówek i podwyższone ciśnienie dna oka. Nie należy tego lekceważyć. Jak będzie się utrzymywać radze się zapisać do okulisty już teraz bo kolejki są długie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mati, byłem u internisty, dostałem krople i antybiotyk. Dzięki za troskę, zastosowałem się i robię tydzień przerwy. Powodzonka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będzie się utrzymywać to polecam udać się do okulisty. Zapalenie spojówek trwa ok dwa tygodnie. Może być bakteryjne i wirusowe. Jeżeli nie wyleczysz to możesz mieć tak jak moja żona. Walczymy z tym już półtora roku....

      Usuń
    2. antybiotyk dostałem na gardło. Na oczy krople Gentamicin, lekarz stwierdził zapalenie spojówek. Sugerujesz mimo wszystko wizytę u okulisty?

      Usuń