sobota, 31 maja 2014

Tydzień 15 dzień 98/105 sesja 1 + bieganie

Mimo rodzinnego wyjazdu walczymy dalej. Piękna pogoda za oknem nie mogła zostać zmarnowana.
Po solidnym śniadaniu i dwóch godzinach przerwy wyruszyłem na stadion w Ośrodku Sportu i Rekreacji Sokółce.
Jest to wspaniałe miejsce ze względu na możliwości jakie oferuje.
Pełno wymiarowe boisko, bieżnia 400m, korty tenisowe, mniejsze boiska do kosza, siatkówki i piłki nożnej, oraz basen. http://www.osir.sokolka.pl/ Bardzo zadbane, polecam! Jedyna uwaga, to bieżnia mogła by być nie z czarnego żwiru, ale z tartanu przynajmniej. Rozumiem że to duży koszt, ale biegać po tym teraz nie jest za fajnie. W przypadku mojego treningu, postanowiłem wykorzystać pięknie przystrzyżoną trawę ;)

Apollon z nowym PB * 26m:36sek ( pewnie dla tego ze biegłem na 400m a nie na 450m ;) )
oraz zaległe z wczoraj 10km biegu w czasie 56m:46sek

Trening zaliczam do bardzo udanych! W pełni zadowolenia oczekuje dnia jutrzejszego :)















nawet małą ścieżkę wybiegałem ;)
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz