poniedziałek, 2 czerwca 2014

Tydzień 15 dzień 100/105 sesja 3

Plan na dziś:

Situps - 150
Burpees - 250
Pullup - 100
Pushups - 150
Squats - 150
Jumping Jacks - 450
Leg Lever - 150


Artemis + Dione + Poseidon

To chyba z okazji setnego dnia treningu  :D:D:D

Wieczorem zdam relacje...

--------------------------------------------

Zrobione w blisko 01h:40m

To był najcięższy trening jaki w życiu przeżyłem... sama końcówka na resztkach sił.

Ciekawostką jest to że w 3 serii Diona, mój organizm niekontrolowanie przyśpieszył tempo... wow Dzieją się rzeczy na które nie mam wpływu :D














2 komentarze:

  1. Mam ten sam zestaw na dzień dzisiejszy Artemis, Poseidon, Dione tylko w innej kolejności jestem po i była masakra, miazga. Bardzo się cieszę że jutro mam wolne. Już dawno nie robiłem Dione w takim czasie :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Więc juz obaj wiemy co to znaczy mocny trening :)
    Jak zaczynałem była jedna osoba na placu do Workout, ale później było ich około 15.
    Ciekawostka. Ludzie często coś gadali, śmiali się, odpoczywali więcej niż ćwiczyli, robili sobie zdjęcia robiąc flagi itp. A ja swoje :) patrzyli na mnie jak na wariata :) Ćwiczyłem non stop, robiąc tylko 2 przerwy po 5 minut. Jak odchodziłem po treningu, mówiąc do wszystkich "To na razie", mega dużo osób mi odpowiedziało :) miłe :D

    OdpowiedzUsuń