niedziela, 16 lutego 2014

Po przygotowaniach - podsumowanie

Jestem po 7 tygodniach przygotowań, gotowy do zmagań z Freeletics C&S. Już nie mogę się doczekać :-)

Małe podsumowanie:
Waga 85,5kg ( -3kg od 1 stycznia )
Obwód klatki piersiowej 113cm
Obwód w pasie 100cm
Biceps 36cm

Reszki - zaczynałem od 3ch serii w czasie 13:47, który finalnie skróciłem do 7:07. Skończyłem na 6 seriach w najlepszym czasie 16:16

4xMAX - na drążku bez pomocy podciągałem się 3 razy, teraz podciągam się 4 razy. Pozostałe podciągnięcia były z pomocą... ostatecznie kończę na 10 powtórzeniach w 4 seriach. Przysiady 1 seria 40, 2 seria 35, 3 seria 30, 4 seria 25

BASEN - 


 





BIEG - 



Jak nigdy wcześniej polubiłem bieganie.

Strefę cardio z okresu przygotowań postanowiłem kontynuować razem z FL, zobaczymy...

Plan sesji na 1 tydzień z Freeletics C&S przedstawia się następująco:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz